Pomocí sloupce Možnosti můžete spravovat poptávky na jednotlivé
účinkující a služby. Zobrazují se zde akce, které jsou od vás vyžadovány, aby
bylo možné pokročit v objednávce účinkujícího nebo služby. Zde máte přehled
významu všech dostupných možností:
Poptat službu: Tlačítkem „Poptat službu“ máte možnost odeslat poptávku na
danou službu.
Zadat údaje do smlouvy: Je zapotřebí, abyste odeslali údaje potřebné pro
uzavření smlouvy s daným účinkujícím nebo dodavatelem služby – stačí kliknout
na tlačítko „zadat údaje do smlouvy“ a potřebné údaje vyplnit nebo zvolit již
zadané smluvní údaje, na které budete chtít smlouvu napsat.
Stáhnout smlouvu k podpisu: Je zapotřebí, abyste stáhli námi vloženou
smlouvu. Následně ji vytiskněte, podepište a vložte naskenovanou zpět k
danému účinkujícímu / k dané službě.
Vložit podepsanou smlouvu: Vložte vámi podepsanou smlouvu náležící k
danému účinkujícímu / k dané službě. Následně dojde k podepsání smlouvy ze
strany účinkujícího / dodavatele služby.
Stáhnout podepsanou smlouvu: V případě zájmu si můžete stáhnout smlouvu
podepsanou i ze strany účinkujícího / dodavatele služby.
Přenést do kalkulace: Tlačítkem „přenést do kalkulace“ můžete přenést
vámi přidaného účinkujícího nebo službu do kalkulace. Tato možnost se objeví
pouze v případě stavu „smlouva je podepsána“ nebo „hotovo“.
TIP: Čím rychlejší budou reakce z vaší strany, tím pravděpodobnější je, že si
v případě zatím nepodepsané smlouvy účinkující / dodavatel poptávané služby
nezarezervuje termín pro jinou třídu.